Kundeservice

Samtalen og dialogen med vores kunder, pårørende m.v. spiller en meget stor betydning for vores kunders tryghed, derfor er det af højeste prioritet for os at vi altid taler roligt, venligt, klart og tydeligt med kunden.

Vi gør en forskel
Der hvor Skadeservice Support adskiller sig markant er, at vi er en virksomhed med hjertet på det rette sted, hvilket betyder at vi både har- og udviser et stort personlig engagement og involvering i vores opgaveløsninger, samt at vi udviser en stor portion empati for vores kunder, som i mange tilfælde står i en krisesituation som gør at de både er opgivende, frustreret og kede af den situation som de er havnet i. Vi udviser stor forståelse for situationen, og giver gennem dialog og samtale kunderne tryghed for, at alt nok skal blive godt igen.

Vi overholder vores aftaler
Hos Skadeservice Support elsker vi god kundeservice, derfor kan du altid være sikker på at vi ringer tilbage og vi altid overholder vores aftaler.

Vi elsker vores kunder
Og de unikke opgaver vi laver til dem. Vi gør vores ypperste for alle vores kunder og samarbejdspartnere skal få den bedst mulige oplevelse af samarbejdet og den service vi leverer.

Kunderne vælger os
Fordi vi tilbyder alternative, omkostningeffektive og grønne løsninger.

Vi udvikler fortsat
nye salgs- og serviceydelser med henblik på at udvide paletten af intelligente serviceydelser. Høj kundetilfredshed er central for vores service og udgør samtidig et strategisk mål for os. Vores ambitiøse kundetilgang, som vi kalder ‘- Når hjælpen behøves, er med til at sikre, at vi holder det, vi lover. Vores medarbejdere undervises løbende og får de lovmæssige kurser, så de altid er klædt på til at give kunderne den bedst mulige service.

Løftet til vores kunder
Skadeservice Support er en service man kan stole på.
Vi leverer enkle, miljøvenlige produkter og løsninger, der er til at forstå. Vi hjælper kunderne med at mindske deres skade.

Kvalitetssikring
Vi benytter både egenkontrol og eksterne konsulenter til kvalitetssikring.

Fleksibilitet
Vi er meget fleksible og går langt for vores kunder.

Fremdrift
Alt, hvad vi gør, har til hensigt at skabe fremdrift for vore kunder. Vores indsats skal have en positiv indflydelse på kundernes økonomi.

Indlevelse
Vi har evnen til at sætte os ind i kundens situation, og forstår de vigtigste udfordringer i markedet. Gennem god kunde og forretningsforståelse skaber vi optimale resultater for vores kunder.

Kreativitet
Vores løsninger skal altid bære præg af vores vigtigste fokus; kreativitet. Kreativiteten skal være styrende i alle vores opgaveløsninger, så vi sikrer unik tilfredsstillelse til vore kunder.

Pragmatik
Vi har en pragmatisk holdning til markedsføring og virksomhedsdrift. Det indebærer en god forståelse for vore kunder og de aktuelle markedsvilkår. Det betyder, at vores service altid tager udgangspunkt i kundens aktuelle situation og behov.

Ansvar
Skadeservice Support sætter en ære i altid at tage helhjertet ansvar for de projekter, vi skal udbedre for dig. Vi ved, at investeringen i et kombineret projekt mellem skadeservice og håndværkere, og denne løsning kræver store overvejelser, og derfor ligger det os meget på sinde at udvise ansvarlighed over for dine budgetter og i forhold til at skabe mulige løsninger for dig som kunde, der bidrager positivt til din økonomi.